video of the month

Sunday, September 27, 2009

Majlis Anugerah Kecemerlangan Aktiviti Pelajar 2007-09










Majilis Anugerah Kecermerlangan Aktiviti Pelajar 2007-2009 telah berlansung dengan sempurnanya pada 17 September 2009 bertempat di Admin Teater Universiti Tenaga Nasional. Majilis rasmi ini telah dirasmikan dan disempurnakan oleh Yang Berbahagia Prof. Dato' Ir Dr Mashkuri Yaakob, Naib Chansellor Uniten.
Ucapan Syabas dan Tahniah seharusnya diberikan kepada KLKM Uniten dibawah kepimpinan saudara Eric Ong Choon Tat, mantan presiden yang kita sayangi dan sanjungi kerana atas intiatif beliau untuk menghantar borang pencalonan kepada urusetia pemilihan yang diketuai oleh Dr Siti Salbiah. KLKM Uniten sungguh bangga di Majilis Anugerah kecermerlangan Aktivii Pelajar 2007-2009 di atas kemenangan dalam semua katagori yang dicalonkan. Pertanda sudah nyata bahawa KLKM Uniten sudah diiktiraf oleh pihak Universiti.
Sesungguhnya seluruh warga KLKM Uniten yang terdiri daripada ahli-ahli mahupun Alumni haruslah bangga dan bersyukur di atas kejayaan yang julung kalinya KLKM Uniten perolehi kerana pihak moderater yakin dengan kejayaan ini KLKM Uniten yang kini dibawah pimpinan Presiden saudara Looi Kum Hoe dan exco-exco beliau akan membawa dan memastikan KLKM Uniten akan sentiasa berada dalam landasan yang baik dan meneruskan agenda kita iaitu membawa seluruh warga KLKM Uniten ke mercu kejayaan.
Akhir kata, Selamat Maju Jaya KLKM Uniten
'One for all, All for One'
Tahniah!!!
Anugerah Kelab/Persatuan Terbaik : Kumpulan Latihan Kelanasiswa Malaysia
kategori Sukan & Rekreasi Universiti Tenaga Nasional
Anugerah Penasihat Terbaik : Muhammad Ibrahim bin Mahmud
kategori Sukan & Rekreasi Pesuruhjaya Daerah KLKM Uniten
Anugerah Individu Terbaik : Tan Wei Hao
kategori Sukan & Rekreasi Alumni KLKM Uniten

Saturday, September 19, 2009

"SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI"



Dari meja moderator ( Pres 07/08, Ex-officio 08/09 ):

Salam Pengakap dan Salam Aidilfitri.

Selamat menyambut hari raya dan maaf zahir batin saya ucapkan kepada semua golongan ahli keluarga KUMPULAN LATIHAN KELANASISWA MALAYSIA, UNIVERSITI TENAGA NASIONAL. Semoga semua dapat menjaga nama baik 'family klkm' dan meningkatkan lagi reputasi klkm dipersada yang sepatutnya. Kalau sebelum ini Indonesia sudah pon berjaya kita tawan dengan semangat 1Malaysia, diharap akan dijadikan semangat untuk kita terus menawan negara lain pula selepas ini.

'Family' bermaksud kita adalah sama tanpa mengira bangsa atau agama, jawatan mahupun ilmu pengakap yang kita ada, jangan kita bongkak dengan ilmu dan jawatan yg kita miliki, apa yang penting adalah hubungan sesama kita sebagai satu keluarga besar di Uniten. Tanggungjawab yang diberikan adalah rezeki dan amanah masing-masing dari tuhan. Gunakannya untuk kepentingan semua, bukan kepentingan peribadi.

Tahniah saya ucapkan kepada KLKM yang akhirnya berjaya memenangai beberapa anugerah. Kita menang bukan disebabkan kita sibuk untuk menjadi yang terbaik di Uniten seperti sesetengah kelab, tapi kita menang sebab semangat kekeluargaan dan sayangkan tanggungjawab dan amanah untuk memimpin tanpa kepentingan peribadi. Syabas KLKM.

"1 Malaysia, 1 Keluarga, 1 KLKM"

Thursday, September 3, 2009

ECO RACE II